Jumaat, 20 Februari 2009

Hari ini...20/02/2009

ermm...hari ni aKu sehari suntuk tlg ibu kemas umah..make over umah aKu yg dah lame tak ubah tu...lgpun hari ni ibu aKu cuti sbb ayah aKu tak sihat..

kemas punye kemas aKu tak sedar dah kul 12.30 tgah hari.. Fuuhhh...Penat? Memang ler penat..kalu x penat tu bukan manusia namanyer... Robot ntah ape aKu ni..
Tapi aKu puas hati r gak bile tgk umah aKu tu dah kemas..Dah abis kemas kitOrang benti coz ayah nak mkn laa... aKu pun rehat ler..tgk tv..cite org putih kat saluran HBO..memang tu ler keje aKu..huhuhuhu...

Pas tu aKu dah ilang penat aku gi plak mkn..and then aKu gi mandi... Yela...dari tadi sibuk berkemas kan.. Sambil mandi aKu kene basuh skali bathroom tu... aKu pun wat ler..dah aBis aKu solat.. pas tu aKu ngadap laptop aKu dan ni ha...baru ler aKu dpt update blog ni.. Perjalanan hidup aKu selepas dah abis study ni byk aKu tumpukan aktiviti di umah.. contohnyer aKu sering ikut ayah & ibu ke mane saje mrk pergi.. pas tu bile diorang keje aKu duk umah kemas umah..and yg paling penting aKu ngadap je la komputer aKu ni sambil melayari internet..

aKu??lame2 bosan ler jugak asik ngadap PC jer..tapi nak wat mcm ner..aKu masih lum dpt pape tawaran lagi..so..aKu wat ler aktiviti kat umah aKu ni..

ESOK aku ader byk aktiviti yg nak aKu wat kat luar umah tau..mungkin aKu tak dpt update blog ni..huhuhu..

esok hari sabtu kan... hehe..memang ler hari sabtu.. erm..esok aKu kene ikut ayah & ibu aKu gi kenduri kahwin sepupu aKu kat mlake..pas tu ptg aKu gi tgk adik aku lawan bola..Adik aKu tu sekarang dah masuk Akademi Bola NS...so..aKu n family aKu yg len kene r bg support...

k laa..aKu rase aKu dah merapu byk sgt ni..nanti aKu sambung lagi dgan cite len la ek..

Tatatata...titititi...tututututu... huahuahuahuahua...

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com