Sabtu, 26 September 2009

Kehidupan aKu di BuMi UTeM

Jeng....Jeng....
Kisah kehiDupan aKu di UTeM....

Tak sangka kan.. Dah dua bulan aKu kat buMi UTeM ni.. Mase mule2 masuk duLu xde pun bdk poLy aKu kAt cni.. Tapi lame keLamaan aKu jaDi hepi duk kAt cni.. Dah la deKat ngan umah.. Dua minggu skali aKu bAlik la...Dan sekArang pun ayah aKu adiah kan seBuah keTe uTk aKu senang gi Kuliah..hehe...(pic kete tak upload lagi...harap maaf...)

First day registration, aKu teragak-agak jer masuk kompleks sukan tuh... Fuhh...besar giler.. Rase kagum aKu saat tu... Aku pun tanpa melengahkan mase, gi la follow step by step registration rules tuh...huhu...

Dah abes tuh, aKu ditempatkan di Kolej Kediaman di Pangsapuri Taman Tasik Utama. Aku pun gi la mencari di manakah tempatnya...

Sampai jer aKu gi la tengok bilik aku.. and then aKu pilih plak katil n almari aKu..huhu... dah selesai tuh, aku duk kat depan, kat bahagian ruang tamu..tgk housemate aku yg baru dtg masuk bilik masing2... Then, ayah aKu ajak kuar mkn sblum aktiviti len bermule...

Minggu Haluan Siswa bermula lebih kurang jam 5.00 petang. Time nih sume student baru dah siap ngan pakaian yg disuruh bawa. Bagi perempuan baju putih dan berkain hitam manakala lelaki berbaju kemeja putih dan seluar hitam.. Dah macam budak skolah tapi pe nak wat.. seminggu je...

hehehehe....

nie picture time last day MHS 2009.. aKu ngan housemate aKu..
Berdiri dari kiri Along, Qila, Ijan dan Ikah.
Kat bawah tuh aKu ngan Awien..
huhuhu...sumer adik2 aku jer ni... terase tua plak...tapi xksah pun coz aku paling cute..
hehehehe.. (perasan tahap cipan...)


aKu nGan aDik aKu, Ijan...


aKu gi jaLan2 ngan housemate..gi mane ntah..huhuhu...(rase gi mkn kat depan jer..)



gi mkn kat A&W....best nyer... aKu suke float dye...


aLong nGan aWien suke giLe bergambar ngan maskot A&W...hahaha...


Lupu nak bgtau...mase aKu baru masuk duLu 08/07 besday aKu...so, adik2 aKu pun wat suprise la kat aku... Terharu rasenyer.. Tuh yg letak pic kek ni kat sini..huhu...

Ermmm....sekian saje cite yg dapat aKu tuLis hari ni... And yg paling penting skrg aKu xleh main2 sgt...aKu dah byk keje dan byk bende nak kene wat... Nanti aKu akan upload plak picture classmate aku...hehe...InsyaAllah...tgk la kalu aKu tak busy...

tatatata....(actually dah penat dah..huhu...)

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com