Isnin, 29 November 2010

Aku bahagia

Salam sumer... sebenarnyer aku nak cerita betapa gembiranya aku kali nie.. kenapa yer???
Coz hari Sabtu yg lepas, dua orang kawan ku telah selamat diijabkabulkan bersama pasangan yg dicintainya.. Aku hanya mampu doakan mereka bahagia bersama suami tercinta...

Dan...yg paling aku gembira sekali adalah abangku juga akan menamatkan zaman bujangnya tidak lama lagi... huhu... Abangku adalah anak sulung kepada pasangan Razaly & Faziah yg merupakan ayah dan ibuku juga merupakan cucu sulung buat keluarga Kamaruddin & Zaimah. Kalau dah sulung kepada semuanya, memanglah akan dilaksanakan secara meriah.... Aku?? terlalu happy sehingga tak terbayang dek akal ku ini... hehehehe.... Smile

Okeylah... nanti aku akan ceritakan kisah selanjutnyer k.... daa....  Beating Heart






0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com