Rabu, 3 November 2010

Petang di Port Dickson

haiii sumer....

Di kesempatan ni..saje jer nak post entry yg merepek jap....hehe...

Aku dah balik PD dah.... Wah....dah nak exam balik umah?? hehe.... Exam paper jarak dy jauh2...Aku ngat nak berulang lah dari umah.... best sikit... study kat umah ngan family....dapat berkat byk sikit...huhu...

Btw, aku xder bende nak cakap... Kan dah cakap tadi nak merapu jer petang2 ni... K la kwn2... study jangan tak study... Pada sume budak UTeM yg dah nak exam ni..Good Luck k.... All the best.... Jangan berangan... ngeh3x....Aku cakap orang, aku pun sama gak..buat yang terbaik... Demi masa depan.... aku kene lah berusaha... Yezzzaaaa..... mcm best jer aku cakap kan.... hahaha....

Dah2...drpd aku ckp ntah pape lagi...baik aku stop kat sini....kang tak pasal2 blog aku kene sita kang... hehe....blog disita??? Ada ker??? tak tau la kan....kot la...

K...wassalam dan salam 1Malaysia... Majulah pelajaran untuk bangsa dan negara....

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com