Jumaat, 27 Januari 2012

Confused????

Ape yang di confused kan tuh???? huhuhu.....

Ntah...

Tak tau laa....

tetibe rase confused jer....

Ngan sorang mamat FB aku nih....

tetibe send mesej ckp nka jumpe kat mane???

Aik!!!

Tapi aku pk dy salah send mesej... Maybe nak send kat kawan or aweks dy tapi ter'send' plak at aku kan...

tapi kesian la mamat tuh....

Sebab???

aku balas macam ni.... "Ha??? Ape ni??? Awak sape??? salah org ea..."

dy balas balik... "xde mkne nak salah...kat ko r...pergh! tak igt kawan beb"

Aik!!kene marah lak aku kan....terus jadi hot plak... Aku pun cakap balik "Tolong sikit k... sy memang tak kenal pun awak.. mybe b4 ni sy ter'accept' awak sbb tgk mutual friends awak ramai kat saye... N sy pun time tuh tak tgk pic awk...heee..XD" >> still in mood hepi lagi

"What the hell are you, girl? Say like that...." kata mamat tuh

"Yes, that's right... i'm not know you... and mybe later we are friend..."

"Never!!!! I hate bitch like you... Enough! I will remove you from my FB"

Pergh!!! dy yg start salah send mesej....nak marah2 aku plak... n tak salah kan kalu for the first kite jadi kenalan...tapi dy tak nak... sape yg melampau skrang?? Too much kate aku "bitch" plak tuh.... Memang jadi marah aku...huhuhu....

Dah abes dah ni.... aku nak continue wat keje...lagi bagus... huhu...

Up to you la nak remove or not....Ada Aku Kisah! hehehe...XD

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com