Khamis, 4 Oktober 2012

Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Suasana malam yang hening ini membuatkan LeYa rajin untuk blogwalking dan baca entry2 terbaru dari rakan2. Dan apabila LeYa terjah ke blog myideakini, LeYa dapati ada satu contest "Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?". LeYa pun mengambil kata putus untuk join contest tersebut...

! ►MYideakini [dot] com◄ !

Kenapa Aku Terjah
>> sebab LeYa suka baca maklumat2 yang terdapat di dalamnye...

Kenapa Aku Follow?
>> dah suka baca entry, follow la..ape lagi..nak dapat entry terbaru dengan cepat... Dan lagi, blog ni lah yang telah bagi LeYa trafik percuma mempromosikan blog LeYa di dunia Internet...hehehe... Terima kasih myideakini...

Dan akhir sekali, aku ingin tag pada rakan2 blogger ku yang aku rase ingin tag pada blog die.... Jeng3x....:

Mama. Nadim.Zafril

Journey of  Perantau

!                                                            acuyuhan


Itu saje yang LeYa dapat tulis malam ini.

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum....Terima kasih atas kunjungan dan penyertaan dalam segmen MYideakini ye...untuk melayakkan hadiah penghargaan dari MYideakini, pastikan penama yang telah di tag tu follow blog MYideakini...itu syarat & terma dr MYideakini...TQ

    Tunggu hadiah cabutan bertuahnya nanti ye :-)

    Ajak reramai folowers yang ada tu no... :-)

    BalasPadam
  2. Singgah sini dari segmen yang sama ^^ jom ke blog sy
    V
    V
    v
    v
    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/10/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com